دانلود فیلم من یوسفم، مادر با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی أنا یوسف یا اُمی با کیفیت عالی 

زهرا الربیعی بازیگر سرشناس سینمای عرب

دانلود فیلم من یوسفم، مادردانلود فیلم من یوسفم، مادر

مشخصات فیلم :

منتشر کننده :  یوز دی ال

نام فیلم : من یوسفم، مادر

 گروه فیلم: اجتماعی,دفاع مقدس

محصول سال : 1396

محصول کشور : ایران

مخاطب فیلم : بزرگسال

تهیه کننده : رزاق موسی‌پور , محمدرضا فرطوسی

نویسندگان : محمدرضا فرطوسی

کارگردان : محمدرضا فرطوسی

بازیگران : زهرا الربیعی (بازیگر مطرح سینمای عرب), عباس غزالی, حمیده موسوی, احمد حیدری, حمید حمیدی

خـلـاصــــه داسـتـان :  فیلم درباره جوانی بغدادی با نام یوسف است که به دلیل ممانعت از حضور در جنگ علیه ایران توسط ارتش رژیم بعث، دستگیر شده است و بعد از مدتی ناپدید می‌شود…شما می توانید این فیلم را با لینک مستقیم از یوز دی ال دانلود کنید

.دانلود فیلم من یوسفم، مادر

دانلود فیلم من یوسفم، مادر

دانلود فیلم من یوسفم، مادر