دانلود فیلم من دیوانه نیستم با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی من دیوانه نیستم با کیفیت عالی 

تیزر فیلم با صدای حمید صفت در ادامه مطلب

دانلود فیلم من دیوانه نیستمدانلود فیلم من دیوانه نیستم

مشخصات فیلم :

منتشر کننده :  یوز دی ال

نام فیلم : من دیوانه نیستم

 گروه فیلم: اجتماعی,کمدی

محصول سال : 1395

محصول کشور : ایران

مخاطب فیلم : همه سنین

تهیه کننده : مرتضی شایسته

نویسندگان : دانیال مقدم

کارگردان : علیرضا امینی

بازیگران : مهران احمدی, مجید صالحی, برزو ارجمند, هادی کاظمیمحمدرضا هدایتی, سیروس کهوری نژاد, محمدرضا داوودنژاد, دانیال مقدم, امید روحانی, مهدی ماهانی, پژمان جمشیدی

خـلـاصــــه داسـتـان : فیلم درباره تعدادی بیمار روانی است که در آسایشگاهی در جزیره ای در شمال زندگی می کنند…شما می توانید این فیلم را با لینک مستقیم از یوز دی ال دانلود کنید.

دانلود فیلم من دیوانه نیستم

دانلود فیلم من دیوانه نیستم

دانلود فیلم من دیوانه نیستم